top of page

Pogosta vprašanja

  • Ali so mobilni telefoni odklenjeni?
    Seveda. V skladu z aktualno slovensko zakonodajo so vsi mobilni telefoni odklenjeni na vse omrežne operaterje in jih je mogoče uporabljati tako v Sloveniji, kot tudi v tujini.
  • Zakaj se stranke odločajo za nakup pri Mobi Universe?
    Večina naših strank se strinja, da je najugodnejša cena na trgu najbolj prijazna njihovi denarnici, zato se v večini odločijo za nakup pri nas. Pri Mobiuniverse se potrudimo, da dobite največ za svoj denar in to v najhitrejšem možnem času. Telefoni, ki so na zalogi pri nas, so v 98% na vašem naslovu že naslednji dan. Mobiuniverse smo sicer primarno spletna trgovina, ampak se v izrednih primerih, ko bi potrebovali telefon praktično takoj, dobimo z vami na sedežu našega podjetja za takojšno dobavo.
  • Ali je možen oseben prevzem blaga?
    Mobiuniverse smo sicer primarno spletna trgovina, ampak se po predhodnem dogovoru z vami dobimo tudi na sedežu našega podjetja za osebno dobavo.
  • Ali je mogoče odbiti DDV v primeru nakupa na podjetje?
    DDV je odbiten le za ponudbe, kjer je to zabeleženo. Podatek o odbitku DDV najdete med "Opomba za pravne osebe". Na splošno je blago, ki ga vidite v naši ponudbi v komisijski prodaji in je DDV obračunan v skladu z 102., 103. in 104. členom, ter v skladu z 110. členom ZDDV-1 ni odbiten.
  • Mi lahko prosim podrobneje razložite obračun DDV pri vaši ponudbi?
    V naši ponudbi res lahko najdete nove kose opreme za nižjo ceno, čeprav gre za enak, nov in zapakiran telefon. Razlika je v pridobivanju artiklov. Omenjeni artikli so kupljeni od posameznikov, v večini govorimo o neprimernih, podvojenih darilih, korporativnih bonusih, telefoni operaterjev in podobno. Zato je lahko tudi njihova prodajna cena nižja. V tem primeru so identični telefoni, ki jih pri drugih trgovcih najdete v dražji različici, kupljeni pri tradicionalnih, veletrgovskih dobaviteljih in je zato možen odbitek 22% DDV. Naj poudarimo, da se telefon v ničemer ne razlikuje od dražje različice, spremenjen je le način dobave. Za končnega potrošnika to ne predstavlja nikakršne težave, za podjetja pa velja, da če vztrajate pri odbitku DDV-ja morate izbrati izdelek, za katerega je odbitek dovoljen (kar je običajno dražja možnost). Vseeno vas naprošamo, da se pri posameznih artiklih obrnete na našo telefonsko številko 041 444 031 da se pogovorimo o možnostih nakupa artikla.
  • Kakšne možnosti plačila so na voljo?
    Omogočamo več možnosti nakupa in sicer: - preko neposrednega bančnega nakazila - flik - s kreditno kartico preko spleta - s kreditno kartico na sedežu podjetja - gotovinsko plačilo na sedežu podjetja - paypal - gotovinsko plačilo po povzetju - plačilo s kreditno kartico po povzetju
  • Kako lahko opravim nakup na obroke?
    Nakup na obroke lahko opravite z obročnimi plačilnimi karticami Mastercard, Visa, Diners
  • Kdaj lahko pričakujem, da boste odpremili moje naročilo?
    Pri Mobiuniverse nam je hitra dostava izdelka do kupca prioriteta. Naročila procesiramo v najkrajšem možnem času. V praksi je v 98% telefon, ki ste ga naročili danes do 12. ure, na vašem naslovu že naslednji dan. Sodelujemo z Pošto Slovenije, ki velja za najbolj zanesljivega dostavljalca paketov na območju Republike Slovenije.
  • S katerim logističnim prevoznikom odpošiljate svoje pakete in kakšen je strošek poštnine?
    Naše pošiljke odpremljamo z dostavno službo Pošta Slovenije in do danes so se izkazali kot zanesljiv in hiter dostavljalec naših paketov. Za naročila nad 100eur je strošek poštnine brezplačen.
  • Ali me bo kdo obvestil o dostavi pošiljke?
    Seveda. Ko za vas pripravimo paket in ga odpremimo ste obveščeni preko SMS sporočila, v katerem dobite tudi številko za sledenje, s katero lahko na spletni strani dostavne službe preverite kje se vaš paket nahaja. V kolikor ste nam pri kontaktu zaupali samo email naslov, bo obvestilo sporočeno preko emaila.
  • Imam tehnično težavo z artiklom kupljenim pri vas. Kam se lahko obrnem?
    V večini primerov svetujemo, da se obrnete direktno na katerikoli pooblaščen uraden servis, saj se čas popravila vašega artikla skrajša. Seveda nas lahko kontaktirate in aparat na servis odpošljemo mi, vendar morate vzeti v zakup, da se čas popravila lahko občutno podaljša, saj na isti servis artikel pošiljate preko nas, ki smo posredniki. Vsekakor pa ne odlašajte in nas kontaktirajte na katerikoli kontakt na naši spletni strani - tukaj smo, da vam pomagamo.
  • Is personal pick-up of goods possible?
    Mobiuniverse is primarily an online store, but we can meet you at our company's headquarters for personal delivery, by prior arrangement.
  • Ali prodajate samo nove naprave?
    Da, prodajamo samo nove tovarniško zapakirane mobilne telefone, tablice, prenosne računalnike in Playstation Ps5.
bottom of page